Festive Christmas Book Tag


Hej!

Jako, że święta się zbliżają wielkimi krokami, a ja jakoś tej magii nie czuję, muszę zrobić coś aby to się zmieniło. Dlatego zmienił się chwilowo wygląd bloga, a posty - które będą już regularnie - będą świąteczne. Zacznę od czegoś fajnego i lekkiego, czyli świątecznego tagu. Mam nadzieję, że się spodoba.

PS1. Bardzo przepraszam za tak długą nieobecność, ale przez natłok nauki i sprzątania nie dałam rady zrealizować wszystkich pomysłów jakie miałam w głowie, mam nadzieję, że za rok mi się uda.
PS2. Przeczytajcie pytanie nr 4 jako pierwsze. ;)





Oczywiście u Weasley'ów! Czy jest jakaś osoba, która dałaby kogoś innego? Nie sądzę, mama Ron'a jest najwspanialszą książkową mamą. Chciałabym poznać kiedyś tak zakręconą, cudowną i ciepłą osobę jaką ona była. Na pewno dostałabym jakiś zabawny sweter świąteczny.



Szczerze? Nie wiem. Może jakąś zakładkę np. od tojko, ale nic innego mi nie przychodzi do głowy.


Jak przeczytałam to pytanie to od razu pomyślałam: "Ron"! Już sobie go wyobrażam w tej roli. A jeśli nie, to Kruchy z "Will Grayson, Will Grayson". Wyobrażacie sobie wielkiego człowieka w stroju elfa? To byłby przezabawny widok.


"Maybe Someday" do "All I Want For Christmas Is You".  Dlaczego? Bo rok temu czytając tę książkę słuchałam tej piosenki i mi się z nią kojarzy.




Nie będę długo pisać, żeby nie wyjść na marudę, ale "cudowne tu i teraz" oraz "prawie jak gwiazda rocka" te dwie książki mnie najbardziej zawiodły w tym roku.


Wszystkie książki Morgan Matson zasługują na większe uznanie, bo są cudowne, a jak o nich mówię to nikt nie wie o co chodzi.


Znalezione obrazy dla zapytania świąteczne książki


MROCZNE UMYSŁY! PROMYCZEK! NOVEMBER 9! SZUKAJĄC ALASKI!


Nominuję:

Kubę z Kingomaniak
Dominikę z Desia Czyta BLOG YOUTUBE
Martę z Przemyślenia Zaczytanej Belli

Mam nadzieję, że post się spodobał i sami również zrobicie ten tag.
Do jutra!

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Ojej dzięki za nominacje! (zrobię jak najszybciej!)
    Ale jak to "Prawie jak gwiazda rocka" zawiodła cię? To nie możliwe
    "Promyczek" to idealny prezent pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety możliwe, bardzo się na niej zawiodłam... :(

      Usuń
  2. "Mroczne umysły" wspominam bardzo dobrze :D
    "November 9" mam w planach.
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń