Top 3 na Wattpad - Fioletowy Tydzień #3



Witam w kolejnym poście z okazji "Fioletowego Tygodnia". Tym razem pokażę Wam moje trzy ulubione opowiadania na Wattpad. W sumie to będzie jedno opowiadanie, jedna trylogia oraz tetralogia. Zapraszam!



Uratuj mnie - LR#1Nie zapomnij mnie - LR#2Zaufaj mi - LR#3Bądź przy mnie - LR#4Z popiołów - LR spin-off [dawniej Zatrzymaj Mnie]Kochaj mnie - LR#0.75 [oneshot walentynkowy]Pocałuj mnie - LR #4,5 - oneshot [#OUaD]


1. AnaLeFay/Ania Bellon - Last Reget - W trakcie "Z popiołów"

Opis pierwszej części:
"Siedemnastoletnia Maia Hamilton zmieniła się nie do poznania po śmierci starszego brata. Odcięła się od wszystkich i stała się już tylko cieniem dziewczyny, którą kiedyś była. Dokonała wyboru, skazała się na samotność, by już nigdy nie zostać zranioną. Przez trzy lata udaje jej się dotrzymywać postanowienia. Jedyną odskocznią od szarego życia, które wiedzie, są książki i muzyka. Wtedy pojawił się on.

Kyler Seymour po raz kolejny się przeprowadza, tym razem do Pittsburgha. Jest typem buntownika. Ot tak, dla zasady, na złość ojcu, przez którego Kyler żadnego miejsca nie może nazwać swoim domem. Jedyną rzeczą, która w jego życiu jest niezmienna, to miłość do muzyki, która połączy go z Maią. Maia go intryguje i nie zamierza sobie jej odpuścić tak łatwo. Nie pozwoli jej siebie odepchnąć. Tylko czy dziewczyna będzie gotowa zaufać mu na tyle, żeby wyjść z kokonu, który wokół siebie stworzyła? Czy pozwoli Kylerowi uratować się przed sobą samą?"

Czy da się o niej nie słyszeć? To najlepsza pisarka na Wattpadzie! Jej książki - tak mogę to tak nazwać ponieważ je wydaje - są genialne. Mają w sobie duszę i czyta się je cudownie. To nie jest tylko fanfiction o zespole. To co pisze jest estetyczne, miło się czyta, do tego robi to w taki sposób, że śmiejemy się i płaczemy razem z bohaterami, którzy są świetni. Wszystko w tym jest świetne! Zazdroszczę autorce takiego talentu. Mam nadzieję, że kiedy książki zostaną wydane będę miała przyjemność mieć je z autografem. to jedno z moich marzeń. No i nie myślcie sobie, że napisała tylko to. Jest jeszcze "California Boy" oraz ma kilka w planach.
Nie wiem czy wiecie, ale została założona grupa na facebook'iu "Last Reget TEAM", a tam jakaś dziewczyna wpadła na pomysł zrobienia "wędrującego zeszytu" i właśnie czekam aż do mnie dojdzie, abym mogła wpisać swój ulubiony cytat z książki. Już nie mogę się doczekać!
Jeżeli nie czytaliście tego to marsz na wattpad i nadrabiajcie zaległości! 


Nie zakochać sięKtoś wyrzucił kluczUwolnij Mnie



Opis pierwszej części:

"Historia dziewczyny, która wierzyła w miłość do czasu, kiedy jej życie się zmieniło.

Miałam idealne życie, a miłość była dla mnie najważniejszym uczuciem i już jako mała dziewczynka pragnęłam mieć swój dom, męża i dzieci.
Ale to uległo zmianie. Moi rodzice, idealne małżeństwo, dzięki nim wierzyłam w miłość, to jak na siebie patrzeli, było dla mnie cudowne, jednak pewnego dnia okazało się, że tata zdradzał mame latami i tym sposobem zostałam ja, mama i mój starszy brat i najleprzy przyjaciel Andy.
Minął niecały rok, Andy miał dziewczynę i dzięki niemu i jej znowu pragnęłam się zakochać. Pewnego wieczoru Andy przyszedł do mnie i oznajmił, że z nimi koniec, bo woli jego przyjaciela. Był załamany. W ciągu miesiąca schudł, zmienił się. Kiedy pewnego dnia poszłam do jego pokoju i znalazłam list pożegnalny, nie udało się go uratować.
Od tamtej pory wierzę, że miłość przynosi tylko cierpienie, więc obiecałam sobie NIE ZAKOCHAĆ SIĘ."

Może się wydawać, że to jest nudne i stereotypowe, ale tak nie jest. Gdyby tak było nie pojawiłaby się na tej liście. Ta książka jest lekka, przyjemna, ale nie nazwałabym jej fanfiction. Czytając ją nie raz się zaśmiejecie, ale także łza się w oku zakręci. Nie raz wracałam do tych powieści. Na prawdę fajnie się je czyta i polecam je każdemu. Niestety autorka nie publikuje już na watt, nie wiem dlaczego, ale uważam, że ma talent i powinna to kontynuować. Mam nadzieję, że przeczytacie jej dzieła, bo warto.

Maths - Shawn Mendes FF

"Meredith Wine to jedna z najlepszych uczennic w szkole. Jej życie można śmiało nazwać idealnym, jednak kiedy dziewczyna traci ojca, a na jej drodze pojawiają się problemy, zmienia się nie do poznania. Staje się bezczelna, kłótliwa, a także obojętna na wszystko. Jej dobre oceny znikają, a problem z matematyką, której nie umie zbyt dobrze, nasila się. Dopiero po przeprowadzce do Brighton dziewczyna otwiera oczy i z pomocą sympatycznego sąsiada podnosi się po upadku, naprawiając wszystkie błędy. Dzięki korepetycjom z Shawnem jej oceny polepszają się. Czy sąsiad odegra w życiu Meredith większą rolę niż korepetytor od matematyki? Zwykłe korepetycje pozostaną tylko korepetycjami? Może wyniknie z tego niesamowita przyjaźń lub coś więcej?"
Jako, że to Wattpad nie mogło zabraknąć najlepszego fanfiction jakie znam! A przynajmniej tak myślę. Wiecie, że nie lubię kiedy jest masa opisów, ale tutaj mi to nie przeszkadza. Co prawda jest dużo dialogów, ale jest tam pewien moment gdzie ich prawie nie ma, lecz mi to nie przeszkadzało, ponieważ genialnie się to czytało. To jest cudowne. Niestety ostatnio rozdziały się rzadko pojawiają, ale to nie zmienia faktu, że ten fanfik jest genialny i serdecznie Wam polecam. I przyznam się do tego, że zazdroszczę Meredith spędzania czasu z "moim" chłopakiem.

To moje top 3 na watt, a jakie jest Wasze? Mam nadzieję, że spodobał się wpis, bo dla mnie to czysta przyjemność.
Do jutra!



Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Ja uwielbiam "Złamaliśmy zasady", "Cień" "Bad Boy go to hell" i "Teenage Dirtbag" ^^
    Pozdrawiam ciepło! :>
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba czytałam "Bad Boy Go To Hell", jeżeli dobrze pamiętam to mi się podobało. A co do "Złamaliśmy Zasady" to moje przyjaciółki mnie na to namawiają.

      Usuń
  2. Nie korzystam już z Wattpada, ale czuję, że muszę to zmienić. Już pobieram apke i szukam książek z tej listy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz to zmienić. Ja kiedyś świata poza nim nie widziałam. :)

      Usuń
  3. Nie korzystam już z Wattpada, ale czuję, że muszę to zmienić. Już pobieram apke i szukam książek z tej listy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam "Złamaliśmy Zasady" E.P.I.C.K.I.E. po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dredful" to jest coś pięknego :D

    OdpowiedzUsuń