Przeczytane we wrześniu



Gorzej być nie mogło. Chyba najgorszy miesiąc w przeciągu półtora roku, ponieważ we wrześniu przeczytałam tylko jedną książkę od początku do końca. 






Znalezione obrazy dla zapytania girl online w trasie

Ilość przeczytanych stron: 340


Znalezione obrazy dla zapytania próba ognia

Ilość przeczytanych stron: 200

Nie dałam rady tego przeczytać, bo się męczyłam i to właśnie przez tę książkę mój miesiąc pod względem książek był okropny. Kiedy tylko myślałam o czytaniu wolałam się uczyć.


Znalezione obrazy dla zapytania co jeśli książka

Ilość przeczytanych stron: 139

Skończyłam tę książkę dziś, więc trzy dni po terminie. Była bardzo ciekawa, bo to Rebecca Donovan, a mi się podoba to jak pisze. 


Znalezione obrazy dla zapytania czy wspominałam że cię potrzebuję

Ilość przeczytanych stron: 28

Dałam to tylko dlatego, ponieważ  zaczynałam masę książek, a to w tej udało mi się dojść najdalej. Wcześniej kończyło się na jakichś 16 stronach.

Łączna ilość przeczytanych stron: 707
Ilość przeczytanych stron na dzień: 23,5

Zaczęło mnie już bawić jak mało przeczytałam, ale trzymajcie kciuki, żeby październik był lepszy. 

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Mam nadzieje, że październik wypadnie ci lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prób ognia też nie mogłam przemęczyć. Łączmy się !
    Reszty nie znam, ale no.. gratuluję!
    I zaczytanego (o wiele bardziej) października (a już chciałam pisać lipca...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próby ognia to masakra, jeden z największych zawodów jaki przeżyłam, bo pierwszy tom był super!
      Dziękuję!
      Nie martw się ja też pomyliłam się jak pisałam :P

      Usuń