6 książek, które chcę przeczytać jeszcze w tym roku | Fioletowy tydzień #4




Hej!

Ten post ma być dla mnie motywatorem, aby wreszcie zabrać się za te kilka książek, bo jak nie zrobię tego teraz to o nich całkiem zapomnę.




Znalezione obrazy dla zapytania crescendo

Pierwszy tom czytałam bardzo dawno temu i bardzo mi się podobał, więc dlaczego nie mogę się za nią zabrać? Nie wiem. Główni bohaterowie są genialni, Nora jest taka zwyczajna przez co bardzo ją lubię. Patch to jeden z moich ulubionych męskich postaci, po prostu cudowny. Napiszcie mi żebym to wreszcie przeczytała.




Okładka książki Sekret Julii

Bohaterowie w tej książce są tak irytujący jak nigdzie indziej, ale cały pomysł na fabułę tak bardzo mi się podoba, że mam ochotę czytać więcej.



Okładka książki Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz

Ta książka to jest po prostu fenomen. Ja ją zaczęłam czytać, ale nie skończyłam i znowu nie wiem dlaczego, bo mi się podobało, chociaż czasami przeszkadzało mi jak są zdania budowane, bo były niepoprawne gramatycznie.


Okładka książki Wichrowe Wzgórza

Mam ją już od bardzo dawna i bardzo chciałabym zacząć czytać klasyki, ale nie mogę się za to zabrać. Poprawka! Ja nie pamiętam żeby ją przeczytać.


Okładka książki Następczyni

Wreszcie udało mi się dorwać tę książkę w bibliotece, więc muszę zaraz się za nią zabrać.


Okładka książki Zanim się pojawiłeś


Jestem chyba jedyną osobą, która ma tę książkę jeszcze przed sobą, ale muszę ją przeczytać i to już.


Książek do przeczytania jest masa i nie wiem jak znajdę na nie czas, ale to 6 które muszę przeczytać zaraz po tych 3, które teraz czytam.
Jaka jest Wasza lista książek do przeczytania?

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Praktycznie wszystkie książki mam w planach, natomiast "Zanim się pojawiłeś" polecam tak gorące, jak tylko potrafię! NIE-SA-MO-WI-TA!
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam zanim się pojawiłeś i było niesamowite, teraz tylko czekać aż przeczytam tę książkę. :)

      Usuń
  2. Powodzenia!
    Czytaj szczególnie "Zanim się pojawiłeś" - obowiązek czytelnika!
    Ja sama nie wiem, co mam czytać, ale pomimo lektur to zaczęłam książkę o marzeniach, której recenzja niedługo na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wiem, że muszę to przeczytać, ale nie wiem dlaczego nie mogę się za to zabrać.

      Usuń
  3. Zdecydowanie polecam "Crescendo" jak i pozostałe części serii. Co prawda książki te czytałam już jakiś czas temu, ale przyjemnie wspominam tamten czas :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    www.bookmoment.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZECZYTAJ WRESZCIE CRESCENDO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, [Szeptem] nie należy do moich ulubionych serii. Sądzę, że jest ona po prostu zbyt zwykła. Ale to Twój wybór, czytaj [Crescendo], jeśli chcesz. ;)
    ALE [SEKRET JULII] MUSISZ PRZECZYTAĆ. MUSISZ.
    TAK SAMO JAK [ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ]!!!

    OdpowiedzUsuń