Rok Bloga!





Hej!

Dziś są pierwsze urodziny bloga. WOW! To minęło tak szybko, tyle rzeczy się zmieniło w tym sama ja. Dlatego dziś chciałabym poruszyć ten temat.




Pamiętam jak rok temu siedziałam na kanapie w dresach jedząc masło orzechowe z bananem. Zakładałam bloga i żałuję, że nie mam screen'a jak wyglądał. Moja pierwsza recenzja (TUTAJ)nie była nawet za bardzo moja, bo siostra mi to sprawdziła i poprawiła MASĘ błędów.

Przez ten czas według mnie najgorszym postem była recenzja "Amore 14". A dwie do których z chęcią wracam to "Starter" oraz "Morze Spokoju". Nie wiem dlaczego akurat te, ale "Starter" ma najwięcej wyświetleń, więc Wam chyba też bardzo się spodobał. A "Morze spokoju" po prostu z sentymentu.

Ten rok tyle zmienił w moim życiu, że to niewiarygodne i wiem, że ostatnio trochę zawaliłam z postami, nie będę rezygnować z bloga, bo pisanie oraz dzielenie się opinią daje mi niesamowitą przyjemność.

Rozwinęłam się również pod względem fotografii (?). Take zdjęcia robiłam kiedyś:







Przez takie:


@ilovebooklife poprosiła o pokazanie 9 książki od tyłu. U mnie jest to "playlist gor the dead". Mam ją od 29 listopada, a nadal leży nie przeczytana, ale niedługo się za nią zabiorę. Oznaczonych/nominowanych proszę o pokazanie swojej 5 książki na półce. Powodzeni! 😘📖📚💜 #playlistforthedead #posluchajazrozumiesz #michellefalkoff #blubook #blue #dead #playlist #wydawnictwofeeria #ksiazka #book #books #bookstagram #bookstagrammer #bookstagramfeature #bookshelf #instabook #instabooks #zdjeciedlaksiazki@anrigabooks nominowała mnie do #bookandflowers za co ogromnie dziękuję! 😘💜😉
Tak się prezentują moje książki z kwiatami, a nominowanych/oznaczonych  proszę o pokazanie swoich. Powodzenia! 📚💜😘📚💐🌼🌹🍀🌷🌸 #Book #books #instabook #girlonline #jesteszadaleko #grającwmilosc #toofar #rushtoofar #oddamcislonce #jandynelson #illgiveyouthesun #flowers #wichrowewzgórza #sprawydozapomnienia #theliesabouttruth #ksiazka #zdjeciedlaksiazki #pic #potd #picoftheday






A teraz robię takie:

Od dawna chodziło mi po głowie podobne zdjęcie, a dziś wreszcie je zrobiłam. Co myślicie? 😊
#book #bookstagram #instabook #zdjeciedlaksiazki #book #books #czytam #jaczytam # #polishbookstagram #zdjeciedlaksiazki #ksiazka #czytanie #igreads #reading #ksiazki #wrapup#vsco #vscocam #bookstagram #bookcholic #booknerd #bookgeek #booklover #igreading #igread #igczyta #princess #princessintraining #converse


Na blogu podsumowanie października, a ja nadal czytam Wszystkie jasne miejsca. A co Wy czytacie? 
#book #bookstagram #instabook #zdjeciedlaksiazki #book #books #czytam #jaczytam  #polishbookstagram #ksiazka #czytanie #igreads #reading #ksiazki #wrapup#vsco #vscocam #bookstagram #bookcholic #booknerd #bookgeek #booklover #igreading #igread #igczyta #walk #sunny #nature





Wczoraj skończyłam Harrego i jestem po prostu pod wrażeniem. To był świetny scenariusz, a przez to mam ochotę na więcej. Dlatego niedługo sięgnę po więźnia azkabanu, chociaż to moja najmniej lubiana część. Tak, jestem jedną z niewielu osób której Syriusz jest obojętny. 
#book #bookstagram #instabook #zdjeciedlaksiazki #book #books #czytam #jaczytam # #polishbookstagram #zdjeciedlaksiazki #ksiazka #czytanie #igreads #reading #ksiazki #wrapup#vsco #vscocam #bookstagram #bookcholic #booknerd #bookgeek #booklover #igreading #igread #igczyta




Chciałabym też bardzo podziękować za każde wyświetlenie, obserwację i komentarz. Teraz rozumiem dlaczego ludzie mówią, że to motywuje do dalszej pracy, bo to prawda. Jak dostałam pierwszy komentarz byłam przeszczęśliwa, nadal się cieszę z każdego komentarza.

Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. Jeszcze raz dziękuję. Mam nadzieję, że będę pisać jak najdłużej, a Wy będziecie to czytać. Ogromnie się cieszę, że ze mną jesteście i czytacie moje wypociny. To cudowne. Do następnego posta! 

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Wow, to naprawdę już rok! Widać postępy i oby tak dalej!
    Sto lat, sto lat, niech żyje nam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Postępy widać gołym okiem :) Powodzenia na kolejny rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcie ze stopami i książkami - <3
    Masz sentyment do Morza spokoju? A ja właśnie utknęłam w połowie i nawet łopatą nie ruszy xd
    Wszystkiego najlepszego!! ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co się teraz dzieje? Nie martw się, może być tylko lepiej :)

      Usuń
  4. Najlepszego! Życzę kolejnego wspaniałego roku :)
    Faktycznie, widać postępy i oby tak dalej! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń