Top 4 moje ulubione blogi




Hej!

Po najgorszych książkach przyszedł czas trochę posłodzić! Dlatego zapraszam dziś na zestawienie TOP 4 moich ulubionych blogów! Mam nadzieję, że jeśli nie obserwujecie ich jeszcze to zajrzycie tam i zostaniecie na dłużej.

Obsession with books

Bookstagram



Zacznę od najnowszego bloga, bo jest prowadzony dopiero od... w sumie nie wiem od kiedy, ale autorka tego bloga powiedziała mi, że na razie raczkuje, więc to coś znaczy. Jednak nie znaczy to, że jest słaby, bo bardzo mi się podoba. Ma fajny styl pisania, a czytanie jej postów sprawia mi przyjemność. Nie mogłabym nie wspomnieć o jej bookstagramie, bo zdjęcia robi genialne. Zresztą nawet ostatnio dodałam screen'a jej profilu, więc mogliście zobaczyć.


Domson czyta

Bookstagram


Jak ja uwielbiam jej bloga! Pierwsze co zobaczycie to cudowne zdjęcia, które robi sama! Dają cudowny klimat. Składam pokłony za zdjęcia. Czytanie jej recenzji jest super - nie są za długie, ani krótkie, po prostu idealne. Bookstagram to też cudo. Musicie do niej zajrzeć i zobaczyć nad czym się zachwycam. 



Donka reads

Bookstagram


Kolejny cudowny blog. Świetne zdjęcia i recenzje. Podoba mi się również osobna zakładka z DIY. Znajdziecie tam pomysły na zakładki, tapety na telefon - jedną sama mam już od bardzo dawna.  Do tego możecie znaleźć tam poradniki albo przemyślenia na różne tematy. Serdecznie zapraszam na jej bookstagram, bo fotografie robi cudowne.


Przemyślenia zaczytanej Belli


Przegenialny blog świetnej dziewczyny! Posty pojawiają się naprawdę często, a do tego są bardzo ciekawe. Recenzje pisze w bardzo lekki sposób, a do tego nie znajdziecie tam tylko nowości, ale także trochę starsze. Jest ona ekspertką od tagów, robi je w inny sposób. Do tego wchodząc na jej bloga i czytając co tam pisze czujemy z nią więź - nie ma takiego dystansu. Gorąco polecam jeśli jej jakimś cudem nie znacie! Chciałabym powiedzieć jeszcze, że jest bardzo sympatyczna. :)



Jakie są Wasze ulubione blogi? Znacie wszystkie czy może Was zaskoczyłam. Piszcie czy pomysł się spodobał, bo jeśli tak to może kiedyś pojawi się druga część. :)


Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. O jejku, jak mi miło! ♥ Kochana, sprawiłaś, że mój średni dzień stał się cudowny, dziękuję! Takie słowa sprawiają, że nie poddaje się i robię dalej to co lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że poprawiłam Ci humor. Rób dalej, bo wychodzi świetnie!

      Usuń
  2. Naprawdę bardzo Ci dziękuję za uwzględnienie mnie w tym poście jak i udostępnienie moich zdjęć na swoim bookstagramie oraz wszystkie te cudowne rzeczy, które od Ciebie usłyszałam! Jest mi ogromnie miło i nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę! Któregoś razu się odwdzięczę kochana! :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, ja cieszę się jeszcze bardziej, że to co robię przynosi skutek, a Ty jesteś uśmiechnięta. Nie masz za co się odwdzięczać. :)

      Usuń
  3. Eh, zawstydziłam się ^^
    Dziękuję za miłe słowa. Tak to jest jak się buszuje po biblitece, a nie księgarni :D
    Nie znam tylko tego pierwszego bloga, ale szybko nadrobię zaległości.
    Donka Reads ma cudowne zakładki i tapety :)
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też buszuję częściej w bibliotece!
      To prawda zakładki Donki są świetne!

      Usuń
  4. Już zapoznaję się z tymi blogami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś cudowna! Dziękuję z wyróżnienie <3

    OdpowiedzUsuń