Top 4 najgorszych książek w 2016





Hej!

Były najlepsze - przyszedł czas na najgorsze książki w tym roku. Trochę słaby ten post, ale z takich też trzeba się rozliczyć. No to lecimy.





Znalezione obrazy dla zapytania dziewczyna z pociągu


Jak tylko o niej pomyślę jestem wkurzona. Czytałam ją przez 3 miesiące! Była tak okropna, że szkoda nerwy szarpać, jedne co to zakończenie było w porządku, ale reszta nie.


Znalezione obrazy dla zapytania prawie jak gwiazda rocka


Ta książka była tak słaba, że nie dałam rady, ale niektórym się podoba. Wydaje mi się, że to jest przez specyficzny styl pisania, a mi po prostu nie przypadł do gustu. 



Znalezione obrazy dla zapytania moja księżniczko niebiańskie listy od taty


Co było nie tak? Na początku byliśmy zapewniani, iż to nie jest nic związanego z kościołem i nie będzie tam nic o tym, że Bóg jest najlepszy i zawsze pomoże, a tak naprawdę było o tym. Nie chcę aby tutaj ktoś źle mnie zrozumiał, bo ja wierzę w Boga, ale autorka z tym okłamała. Dlatego mnie to zdenerwowało.


Znalezione obrazy dla zapytania Każdego dnia


Powiem krótko - pomysł fajny, ale wykonanie słabe. Jednak mojej przyjaciółce się podobało, więc może tylko ja jestem wyjątkiem.



A jakie są Wasze najgorsze książki 2016? 
Już nie mogę się doczekać tego, że pojutrze zaczyna się moje wyzwanie, a co za tym idzie - FERIE!


Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. "Dziewczynę z pociągu" czyta się długo i nudno...
    Ja jestem w gronie fanów Quicka i "Prawie jak gwiazda rocka". Jednak rozumiem, że musiałaś porzucić lekturę, jest specyficzna i zbyt wyrysowana, ale to w niej pokochałam ^^.
    "Każdego dnia" omijam szerokim łukiem od dłuższego czasu i chyba tak zostanie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym się podoba "Każdego dnia", ale ja nie należę do tego grona. Moim zdaniem ten autor lepiej pisze z kimś niż sam.

      Usuń
  2. "Dziewczyna z pociągu", brrr! Precz z tą książką! :o :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ni czytałam żadnej z tych książek :p Więc chyba dobrze ;p

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, ale o niektórych z nich słyszałam też dobre opinie.

      Usuń
  4. Wszyscy bez wyjątku odradzają lub są zawiedzeni ,,Dziewczyną z Pociągu'' ;d
    Sama jeszcze nie czytałam, co zamierzam nadrobić w tym roku, jednak na początek wezmę się za inne tytuły.

    Pozdrawiam! <3

    http://guide-to-the-world-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń