Ed Sheeran Book Tag Orginal | Fioletowy Tydzień #5

Witam w kolejnym poście z okazji "Fioletowego Tygodnia"! Dzisiaj zrobię tag, który sama wymyśliłam. Jest to "Ed Sheeran Book Tag". Chyba wiecie, że jestem jego wielką fanką i uwielbiam jego muzykę i nie tylko. Dlatego gdy tylko wpadł mi do głowy ten pomysł stwierdziłam, że muszę go zrealizować.  Zapraszam!





1.  "Wake me up" - książka do której masz sentyment, a wiesz, że nie jest dobra.

Okładka książki Amore 14

Wiem, że ta książka jest słaba, nawet ją zjechałam, ale mam do niej sentyment, bo to pierwsza powieść jaką przeczytałam z własnej woli, więc nie mogło jej tutaj zabraknąć. 

2.  "The a Team" - książka o/z wątkiem uzależnienia.


Brat głównej bohaterki jest na odwyku. Może ten wątek nie jest bardzo rozwinięty, ale jest dość ważny w tej powieści.

3. "Even My Dad Does Sometimes" - książka o śmierci.


Jeszcze jej nie przeczytałam, ale to zrobię. Wiem, że to książka o śmierci, bo gdyby nie ona tej powieści by nie było.

4. "Afire love" - książka o ciężkiej chorobie - najlepiej alzheimer.

Okładka książki Pamiętnik     

Wszystkim dobrze znany i kochany "Pamiętnik". Miałam wypożyczyć ostatnio z biblioteki, ale nie było. Niestety. Dlatego zrobię to następnym razem. A co do tej drugiej książki bardzo, bardzo chciałabym ją przeczytać, wydaje się bardzo interesująca.

5. "One" - książka, którą zacząłeś prowadzić bloga/bookstagram.


Tak, to przez tę książkę zaczęłam pisać. Kiedy zaczynałam ją czytać pomyślałam "WOW! Oni mają takie wspaniałe życie. Chciałabym zrobić coś fajnego, a nie tylko czytać książki, chodzić do szkoły, ale mieszkając tu gdzie mieszkam nic nie zrobię. WIEM! Założę bloga o książkach! Dlaczego nie? Jeżeli mi się nie spodoba usunę". Jak pomyślałam tak zrobiłam i już na drugi dzień dodałam pierwszy post. Jak widać nie znudziło mi się. Wręcz przeciwnie! Podoba mi się to z każdym dniem coraz bardziej i chcę się rozwijać. 

6. "I See Fire" - książka z całkowicie inną ekranizacją.


Nie oglądałam tego serialu, ale po przeczytaniu odbyłam rozmowę z przyjaciółką, która obejrzała wszystkie sezony, bo wiedziałam, że ja nie będę tego robić i wiecie co? Zmienili historię bohaterów, wielu nie było oraz byli nowi. Masakra. Aż odechciało mi się zabierać za ekranizację. 

7. "All of the Stars" - książka z dobrą ekranizacją.

      

Nie mogłam się zdecydować dlatego dałam dwie. To są moje ulubione ekranizacje. Obejrzałam te filmy niezliczoną ilość razy, a za każdym razem przeżywam je jak za pierwszym razem. I znowu mam ochotę je obejrzeć...

8. "The Man" - książka, w której ktoś staje się sławny.

Okładka książki Modelka z przypadku

Niezbyt pamiętam tę książkę, bo czytałam ją dawno i nie wniosła nic do mojego życia, ale Harriet staje się modelką, czyli osobą sławną, więc się liczy. 

9. "Don't" - książka, gdzie główna bohaterka/główny bohater zdradza/jest zdradzany.

Okładka książki Bezmyślna

Czy da się to komentować bez spoilera? Chyba nie, więc nic nie będę mówić.

10. "Take It Back" - długo czytana książka.


Trzy długie miesiące z tym okropieństwem. Jedna z najdłużej czytanych przeze mnie książek, ale nie pobije 7 miesięcy "Amore 14", jednak była już wcześniej, więc dałam coś innego.

11. "Addicted" - książka do której powrócisz nie raz.


To przez tę książkę zaczęłam czytać nałogowo, a wracam do niej kilka razy w roku. 

Dla nominowanych osób z Instagrama przygotowałam specjalną grafikę, którą widzieliście już na górze.


Nominuję: 
Klaudia z Borenium

Nominuję także wszystkich chętnych do zrobienia tego tagu. Bedzie mi bardzo miło i mam nadzieję, że Wam się spodobał, bo troszeczkę się namęczyłam.


Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Świetny pomysł i jego realizacja. Kilka książek mnie zaciekawiło, dodaję sobie do zakładek, w wakacje będę ich szukać w bibliotece i czytać :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ed <3
    Dziewczynę w pociągu przeczytałam w kilka dni, ale nie powaliła mnie. Kto nie zna Pamiętnika - to prawie jak klasyka :)
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha, z czym się namęczyłaś przy robieniu tego TAGu ?

    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wymyślaniem pytań i książek. A wiesz dlaczego? Bo jestem głupia i zapisuję wszystko w głowie, dlatego kiedy przysiadłam do pisania, to co miałam w głowie wyleciało. :D

      Usuń