Mój TBR na Wyzwanie Czytelnicze - Ferie 2017




Hej!

Jutro zaczynam swoje wyzwanie i chcę Wam pokazać co zamierzam czytać podczas niego. Jeśli nie wiecie o co chodzie kliknijcie TUTAJ. A jeśli bierzecie udział to napiszcie mi swój TBR w komentarzu lub w wiadomości.






Moja przyjaciółka się ucieszy, bo po pół roku oddam jej "Sekret Julii". Już nie mogę się doczekać aż Julka i Adam (Uwielbiam te imiona, ale wolę Julia niż Julka) znowu zacznie mnie denerwować. Nie wiem co robi autorka, bo pomimo tych okropnych postaci chce się czytać te książki. Brawo!




Tę książkę chciałam przeczytać już dawno temu. Kupiłam ją 29 listopada 2015 i miałam już ją w rękach, przeczytałam jakieś sto stron, ale z niewiadomych przyczyn porzuciłam. Obiecałam wrócić do niej jesienią, ale nie zrobiłam tego. A mowa tu o "Playlist for the dead". Już nie mogę się doczekać.



Kupiłam ją rok temu na przecenie w biedronce, ale czasami tak mam, że jak czytam jakąś książkę to śnią mi się po niej koszmary tak było przy czytaniu "Wszechświaty", więc to rzuciłam. Jednak jestem gotowa, aby wrócić do "Kochani dlaczego się poddaliście". Kilka osób pisało mi, że potem będzie lepiej, więc wierzę im na słowo.



Tą kategorią jestem mega podekscytowana, bo wreszcie zabiorę się za "Parabellum: prędkość ucieczki" Remigiusza Mroza! Tak długo zbierałam się do przeczytania książek tego autora, że nikt sobie tego nie wyobraża. Mam wielką nadzieję, że mi się spodoba.


Po półtorej roku wrócę do Rywalek, a dokładniej do "Następczyni". Obiecałam sobie pod koniec maja 2015, że przeczytam resztę części w wersji papierowej i zdania nie zmieniłam. Ostatnio znalazłam w bibliotece tę książkę i od razu wzięłam.


Podczas tego wyzwania będę czytać książki, których nie zdążyłam przeczytać lub jakąś lekturę, bo dowiedziałam się wczoraj, że na ferie mamy dwie, co troszkę popsuło moje plany, ale trudno. 


Tutaj zastanawiam się nad "Latem koloru wiśni" i "Pandemonium", ale ta pierwsza ma prawie 500 stron i boję się, że nie zdążę. A podczas ferii chcę powtarzać materiał do egzaminów, więc mogłoby być trudno. 


Czytaliście coś z tych pozycji? Polecacie czy nie?

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. "Playlist for the dead" miałam czytać, ale jakoś jeszcze się nie udało. Jestem ciekawa co o tym sądzisz :)
    Mroza jeszcze nie znam, ale też zabieram się za jego twórczość, bo wszyscy ją zachwalają!
    "Kochani dlaczego się poddaliście" jest trochę specyficzne jak Quick, ale może ci się spodoba :)
    Chyba mam "Pana Tadeusza" po feriach, ale zdążę (ja bym nie zdążyła?)
    Powtórki zabierają dużo czasu, ale przydają się :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej nominowałam Cie do LBA: http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2017/01/monolog-z-ksiazka-w-doni-lba-8.html

      Usuń
  2. Czytałam Następczyni i bardzo mi się podobało :D Reszt nie czytałam niestety ;p
    Zaczytanych ferii ;*
    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń