Albo Albo Tag


Cześć!

Dzisiaj postanowiłam zrobić Tag. Poszperałam trochę w internecie, kilka mi się spodobało, więc na 100% zaczną się pojawiać różne Tagi. Sama nie mogę się doczekać. Na pierwszy ogień idzie Albo Albo Tag. Zapraszam!





1. Wolisz czytać trylogie, czy powieści jednotomowe?

Dla mnie nie ma różnicy. Wiadomo przy trylogii można bardziej poznać bohaterów, ale jeśli nie dzieje się w nich co chwilę to samo. Według mnie ważne jest to czy książka jest ciekawa i tyle.

2. Wolisz czytać tylko autorki, czy tylko autorów?

Myślałam, że autorzy, ale gdy przypomniałam sobie wszystkie książki jakie przeczytałam, doszłam do wniosku, że autorki. Jestem fanką kobiecych serii, trylogii, a u mężczyzn wolę jednotomówki.

3. Wolisz kupować tylko w Empiku, czy tylko na stronach internetowych?

Zawsze kupowałam w Empiku, ale niedawno zobaczyłam ceny na w internecie i stwierdziłam, że w tej księgarni nie prędko coś kupię.

4. Wolisz, żeby wszystkie książki zekranizowano, czy przekształcono w serial?

Wolę ekranizację na 100%.

5. Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo.

To chyba jasne, że pięć książek. Dla takiego książkoholika jak ja to byłby istny raj.

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem, czy profesjonalnym autorem?

Wolę być profesjonalną recenzentką, niż autorką. Chociaż... a mogę wybrać, że chcę być autorką  i recenzentką?  Bo to by było spełnienie moich marzeń.

7. Wolisz czytać dwadzieścia książek w kółko, czy sięgać po nowe pozycje?

Sięgać po nowe pozycje. Tego chyba nie trzeba nawet komentować.

8. Wolisz być bibliotekarzem, czy sprzedawcą książek?

Bibliotekarką. To chyba przez Panią która pracuje w bibliotece tam gdzie ja jeżdżę. Przez nią zawsze obiecuję sobie, że dzisiaj wezmę tylko jedną książkę, a wychodzę w pięcioma.

9.  Wolisz czytać jeden ulubiony gatunek, czy wszystko poza nim?

Wszystko poza nim. W większości książek znajdzie się wątek miłości, prawda?

10. Wolisz książki fizyczne, czy ebooki?

Hmmm... Wolę książki fizyczne, ale do ebooków nic nie mam, szybciej mi się je czyta, ale możliwość dotknięcia okładki i stron jest cudowna.

Ja nominuję:


To wszystko mam nadzieję, że się podobało, bo mi tak. Do następnego wpisu. Pa!

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Super tag i dziękuję za nominację :)ja też wolę ekranizację niż serial, choć w niektórych przypadkach serial jest świetnym wyjściem :) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wkręciłam kiedyś w "słodkie kłamstewka", ale przestały lecieć i jakoś przestałam oglądać. Chyba niedługo do nich wrócę :)

      Usuń
  2. Też wolę ekranizacje niż serial, bo w serialu zazwyczaj bardzo przeciągają i zmianiają wątki :D dziękuje za nominację 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale czasmi ekranizacje są niechronologicznie tak jak "niezgodna"

      Usuń
  3. Też wolę ekranizacje niż serial, bo w serialu zazwyczaj bardzo przeciągają i zmianiają wątki :D dziękuje za nominację 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę ekranizacje, ponieważ do seriali nie mam cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... Cierpliwość to nie jest moja mocna strona, najlepiej Jakbym miała dostęp do wszystkich odcinków czy części. :)

      Usuń
  5. Seriale mogą znudzić i zniechęcić nas do ulubionych bohaterów, szkoda by było.. :) Ciekawe odpowiedzi, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń