Książkowa Sztuka TAG


Hej!

Dzisiaj postanowiłam, że nie napiszę żadnej recenzji, ale zrobię Tag, dokładniej "Książkowa sztuka" do którego zostałam nominowana przez Martę. Za co bardzo dziękuję. Tutaj możecie zobaczyć jak ona sobie z nim poradziła. Jeszcze raz dziękuję i zapraszam do czytania oraz oglądania.




1. Najładniejsza okładka pojedynczej książki.

Już tu zaczęły się dla mnie schody. Tylko jedną? Dlatego pozwoliłam sobie dodać trzy okładki.



                           


2. Najbrzydsza okładka pojedynczej książki.



3. Najładniejsze okładki serii.

Nie miałabym serca nie dać tych okładek biją od nich emocje i spokój. 


                                           
  



4. Najbrzydsze okładki serii.

Postanowiłam, że zostawię "Dary Anioła" w spokoju, ale dam coś równie brzydkiego.

5. Okładka, która zapała w pamięć.

Nie wiem, mam okładkę która nie zapadła w pamięć, bo teraz przypomniałam sobie o jej istnieniu. Jednak jest taka seria, o której często myślę i nie zdaję sobie z tego sprawy.            



      


6. Okładka niepasująca do treści.




7. Strony żółte czy białe?

Chyba nigdy się nad tym nie zastanawiałam... Ale jeśli miałabym wybierać to żółte.

8. Strony grube czy cienkie?

Grube, zdecydowanie. Jeśli macie książkę " Chwila szczęścia" - Federico Moccia możecie zauważyć na drugiej stronie kartki tekst z poprzedniej. To trochę irytujące.

9. Okładka twarda czy miękka?

Twarda. Lepiej mi się je czyta, przynajmniej do tej pory. Do tego ładniej wyglądają takie książki.

10. Najlepsze wydawnictwo pod względem wyglądy książek.

Czy zaskoczę jeśli powiem Wydawnictwo Otwarte Seria Moondrive? Nie sądzę, ale taka jest prawda, te okładki są genialne! Zresztą sami zobaczcie. To będzie dodatek do punktu pierwszego i trzeciego.

                  

        

            

Mam nadzieję, że się podobało, a ja nie nominuję nikogo. Chyba,  że ktoś chciałby zrobić ten tag to niech czuje się przeze mnie nominowany. 






Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Bardzo przyjemny i ciekawy tag :) Faktycznie seria Moondrive ma ładne okładki, ale jakoś "Linia serc" mi się nie podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się komu podoba. Ja nie jestem przekonana do PLL.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Niesamowicie podoba mi się okładka - Światła, którego nie widać. Taka prostota się sprawdza. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja jeszcze lubię "playlist for the dead" jest bardzo fotogeniczna. ;)

      Usuń