10 serii, które chcę przeczytać


Hej!

Dzisiaj zapraszam na coś innego. Coś czego nigdy nie było, a mianowicie kilka serii, które chcę przeczytać. Mam nadzieję, że kiedyś mi się to uda, a jak wiadomo nadzieja matką głupich. No, ale nic dzisiaj zobaczycie moje marzenia.



1. "Zwiadowcy" - kiedyś byłam przeciw, a potem zaczęłam się tym interesować, a teraz marzę aby je przeczytać. Niby nie można oceniać książki po okładce, ale one są piękne, serio, to dzieło sztuki. Bardzo podoba mi się ten stały element jakimi są trzy strzały.

Zwiadowcy. Czarnoksiężnik z Północy
Zwiadowcy. Halt w niebezpieczeństwieZwiadowcy. Okup za ErakaZwiadowcy. Królowie Clonmelu
Zwiadowcy. Cesarz Nihon-JaZwiadowcy. Zaginione historie

2. Wstyd się przyznać, ale nie czytałam jeszcze "Harry' ego Potter'a". No dobra pierwszą część, która mi się spodobała, ale nie mogłam się przekonać co do kolejnych, chociaż zaczęłam drugą i wiem, że gdybym poświęciła jej trochę czasu, miałabym tę serię za sobą. A przecież ma wyjść jeszcze ósmy tom, więc muszę się za to zabrać.

     Harry Potter i więzień Azkabanu                         Harry Potter i Kamień Filozoficzny                    Harry Potter i Komnata Tajemnic

Harry Potter i Czara Ognia Harry Potter i Zakon Feniksa  Harry Potter i Książę Półkrwi      Harry Potter i Insygnia Śmierci

3. "Mroczne umysły" - mam pierwszą część, ale jeszcze się za to nie zabrałam. Jest na mojej liście do czytania, ale zanim się za to zabiorę...

Nigdy nie gasnąMroczne umysłyPo zmierzchuW sidłach losu

4."Dotyk Julii" - co tydzień sobie obiecuję, że pożyczę od koleżanki i przeczytam, a wyszło jak wyszło... Okładki... Po prostu nie mam słów. Idealne.

Dotyk Julii  Sekret JuliiJulia. Trzy tajemnice  Dar Julii

5. "Pretty Little Liars" - to chyba seria o której marzę, ale wiem, że pewnie jej nie przeczytam... Nie wiem co sądzić o tych okładkach. Niektóre wydają się ładne, a niektóre po prostu brzydkie.


Pretty Little Liars. NiewiarygodnePretty Little Liars. KłamczuchyPretty Little Liars. Bez skazy
Pretty Little Liars. Doskonałe
Pretty Little Liars. Uwikłane     

Pretty Little Liars. RozpalonePretty Little Liars. BezlitosnePretty Little Liars. Olśniewające 


Pretty Little Liars. ToksycznePretty Little Liars. MorderczePretty Little Liars. SkruszonePretty Little Liars. Zatrute
         


6. "Więzień labiryntu" - zabieram się za to od... Jednak wiem, że przeczytam i to niedługo. Serio.

Więzień labiryntu      Próby ognia      Rozkaz zagłady      Lek na śmierć

7. "Czerwona królowa" - wiem, że niedawno wyszła druga część, a ja nie czytałam nawet pierwszej... Jestem tym załamana, ale mam jeszcze czas bo na kolejną część trzeba czekać rok.


Czerwona królowa        Szklany Miecz


8. "Ogień i woda" - czy to trzeba opisywać? Ci którzy jeszcze nie przeczytali to o tym marzą, a ci co przeczytali są zadowoleni. Ja niestety jestem w tej pierwszej grupie..

Ogień i woda        Kamień i sól

9. "Dary anioła" - moja przyjaciółka ma całą serię i jest gotowa mi pożyczyć, a ja co? Zawsze czytam coś innego. Jak zwykle zresztą, a przecież to mnie interesuje, więc nie wiem dlaczego się za to nie zabiorę. Na szczęście zmienili okładki, chociaż, moim zdaniem, nadal nie są zbyt piękne.

Miasto kości          Miasto popiołów          Miasto szkła

Miasto Upadłych Aniołów           Miasto zagubionych dusz         Miasto Niebiańskiego Ognia

10. "Wybrani" - słyszałam o tym w 5 lub 6 klasie podstawówki. Na początku jakoś mnie nie ciągnęło, ale potem coraz bardziej i bardziej, aż w końcu znalazła się na tej liście. Okładki na początku nie były zbyt ładne, ale ta ostatnia jest świetna!

Wybrani        Dziedzictwo        Zagrożeni

Zbuntowani        Niezłomni


To tylko namiastka tego co chcę przeczytać, może kiedyś zrobię coś takiego z jednotomowymi książkami, ale wtedy byłoby tego o wiele, wiele więcej. Mam nadzieję, że się podobało. 

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Ja podobnie - "Harry Potter" obowiązkowo, bo również (wstyd) przeczytałam tylko 1. część. Teraz zaczynam "Dar Julii", zobaczymy jak to będzie :) Poza tym mam w planach również "Czerwoną królową", a o "Mrocznych umysłach" słysze po raz pierwszy... Mam nadzieję, że to nie zaniedbanie z mojej strony
    Pozdrawiam
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle książek do przeczytania, a tak mało czasu... Dlaczego ta pasja zabiera tak dużo czasu?
      Naprawdę nie wiem dlaczego nie czytałam 'Harry'ego Potter'a" ale kiedyś to nadrobię...
      Pozdrawiam,
      Natalia

      Usuń
  2. masz duże zaległości :p mam nadzieję, że szybko je nadrobisz, szczególnie jeśli chodzi o Harry'ego Pottera! też mam w planach Czerwoną Królową. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże? Ogromne, ale w 2015 przeczytałam wiele książek, szczególnie e-book'ów (czyta mi się je szybciej, ale wiadomo książka to książka). Postaram się jak najszybciej nadrobić i recenzować oczywiście. :)
      Pozdrawiam,
      Natalia

      Usuń
  3. Planuję przeczytać "Dary anioła" i "Więźnia labiryntu". Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Więźnia labiryntu" planuję przeczytać niedługo, ale koleżanki mnie pilnują bo na razie mam do przeczytania 6 książek, więc kazałam im mi nie pożyczać. Również powodzenia :)
      Pozdrawiam,
      Natalia ;)

      Usuń
  4. Pretty Little Liars też mam ochotę przeczytać, ale przeraża mnie ilość tomów :) Bierz się za Dary Anioła! Pewnie ci się spodobają, a ostatnio wyszedł nawet serial :) Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Harry'ego i Dary Anioła - kocham <3 Czytałam też pierwszą część Wybranych, ale do kolejnych jakoś zabrakło mi chęci. Za to rozpoczęłam Kłamczuchy, ale chyba ich ilość i to jak odbiegają od serialu mnie zniechęciła i pozostałam tylko przy oglądaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam oglądać serial, obejrzałam jakieś 8 odcinków i cały 3 sezon, bo akurat leciał w telewizji. Nie wiem dlaczego, ale nie kontynuowałam, jakoś o nim zapomniałam.
      Do Darów Anioła jestem namawiana przez moją przyjaciółkę, ale jest jeszcze tyle do przeczytania...
      Pozdrawiam,
      Natalia

      Usuń