Zakładki #1






Hej! 

Ostatnio zapytałam Was na Instagramie czy chcielibyście abym zrobiła post z gotowymi projektami zakładek do wydrukowania. Odpowiedzieliście, że chcecie, więc tak też zrobiłam. Dorobiłam jeszcze parę i mam dla Was ich 11. Wystarczy, że je wydrukujecie i nakleicie na tekturę. Mam nadzieję, że wam się spodobają, jeżeli tak będę robiła je częściej. Może będą tematyczne, jeśli tylko będziecie chcieli.
Po tym co zwykle piszę o okładkach możecie się domyślać, że zakładki jakie robię są minimalistyczne.Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu w takie, bo dla mnie są idealne. No może nie idealne, ale bardzo mi się podobają.
Jeżeli prowadzicie bookstagramy to byłoby mi miło jakbyście udostępnili zdjęcie z moimi zakładkami, jeżeli je wydrukujecie i oznaczyli mnie pod lub na zdjęciu. Oczywiście nie musicie tego robić po prostu chciałabym wiedzieć czy opłaca się robić takie zakładki, czy ktoś w ogóle je drukuje. A i  jeszcze jedno na każdej jest moja nazwa, nie musicie je mieć w każdej zakładce jest na miejscu łatwym do odcięcia. 
Jeśli macie jakieś pomysły na tematyczne zakładki w stylu np. "Więźnia labiryntu" lub "Igrzysk śmierci" to piszcie.



 


Jak Wam się podobają zakładki? Macie jakieś pomysły na zakładki tematyczne? I przede wszystkim - wydrukujecie którąś z nich?

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Ech niestety nie mam drukarki, a mam upatrzone dwie zakładki z tych jedenastu :'(
    No nic chyba w ruch pójdzie kalka :-D Prastare sposoby haha :-)
    Zakładki świetne i na pewno będą miały, że tak powiem wzięcie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia z tą kalką. Zakładki nie są zbyt skomplikowane, więc powinno się udać. :)

      Usuń
  2. Świetne zakładki! Hah, drukarka mi się zepsuła, to trochę poczekam, zanim je wydrukuję :D
    Pozdrawiam!
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że szybko będzie naprawiona. :)
      Ładne masz imię ;)
      Pozdrawiam,
      Natalia :)

      Usuń
  3. Oooo, ja uwielbiam robić grafiki zakładek, ale niestety nic mi z tego, bo nie mam laminatora :( A taka zwykła kartka sama sobie wygląda brzydko, co najwyżej mogę ją przykleić do kartonu albo uruchomić wyobraźnię. ;)

    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam laminatora, przyklejam na tekturę. Z drugiej strony można przykleić tę samą zakładkę lub zwyczajną białą, czystą kartkę. :)

      Usuń
  4. Super :) na pewno kilka wydrukuję ;) pozdrawiam
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetny pomysł! Szkoda, że nie mam tuszu... ale obiecuję, że jak tylko zdobędę, wydrukuję :) Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakładki! Zazdroszczę umiejętności posługiwania się programami graficznymi - mi to nie bardzo wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lecz sądzę, że te zakładki są mocno amatorskie. Jednak bardzo się cieszę, że Ci się podobają. :)

      Usuń