100 książek, które chciałabym przeczytać.

Hej!

Przyszedł czas na najdłuższy post jaki kiedykolwiek powstał: 100 książek, które chciałabym przeczytać. Myślałam, że może być trudno stworzyć taką długą listę, ale nie. Jeżeli nie czytałam danej serii zwykle brałam tylko 1 tom, ale zrobiłam kilka wyjątków. Tak samo, jeżeli nie czytałam ani jednej książki danego autora, wtedy nie brałam wszystkich, ale chciałam i oczywiście wyjątków było, ale nie dużo. Kolejność jest przypadkowa. 
Jedyny problem jaki miałam to, że niezbyt pamiętam tytuły, ale dałam radę i wszystko jakoś poszło. Nie przedłużając, zapraszam!



1. "Oddychaj mną" - Abbi Glines



2. "Wybierz mnie" - Abbi Glines


3. "Byłaś moja" - Abbi Glines


4. "Daj nam ostatnią szansę" - Abbi Glines


5. "Miasto kości" - Cassandra Clare


6. "Will Grayson, Will Grayson" - John Green, David Levithan


7. "W śnieżną noc" - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle


8. "Papierowe miasta" - John Green


9. "19 razy Katherine" - John Green


10. "Czy wspomniałam, że Cię kocham?" - Estelle Maskame


11. "Musimy coś zmienić" - Sandy Hall



12. "Pułapka uczuć" - Colleen Hoover


13. "Nieprzekraczalna granica" - Colleen Hoover


14. "Ta dziewczyna" - Colleen Hoover


15. "Ugly love" - Colleen Hoover


16. "Szukając kopciuszka" - Colleen Hoover


17. "November 9" - Colleen Hoover


18. "Zanim się pojawiłeś" - Jojo Moyes


19. "13 powodów" - Jay Asher


20. "Północ i południe" - Elizabeth Gaskell


21. "Duma i uprzedzenie" - Jane Austen


22. "Szeptem" -  Becca Fitzpatrick


23. "Wichrowe wzgórza" - Emily Bronte 



24. "Magonia" - Maria Dahvana Headley



25. "Cudowne i osobliwe przypadki Avy Lavender" - Leslye Walton


 26. " Ania z Zielonego Wzgórza" - Lucy Maud Montgomery


27. "Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety" - Mark Helprin


28. "Mroczne Umysły" - Alexandra Bracken


29. "Wybrani" - C. J. Daugherty


30. "Próby ognia" - James Dashner


31. "Lek na śmierć" - James Dashner


32. " Rozkład zagłady" - James Dashner


33. "Plaga samobójców" - Suzanne Young


34. "Następczyni" - Kiera Cass


35. "Rok 1984"  - George Orwell


36. "Obsydian" - Jennifer L. Armentrout


37. " Linia serc" - Rainbow Rowell


38. "Eleonora i Park" - Rainbow Rowell


39. "Panika" - Lauren Olivier 


40. "Chłopak, który stracił głowę" - John Corey Whaley


41. "Czerwona królowa" - Victoria Aveyard


42. "W ramionach gwiazd" - Amie Kaufman, Megan Spooner


43. "Endgame" - James Frey, Nils Johnson - Shelton


44. " Lato koloru wiśni" - Carina Bartsch


45. "Harry Potter i komnata tajemnic" - J. K. Rowling


46. "#me" - Joanna Fabicka


47. " Zimowa opowieść" - Mark Helprin


48. "Razem będzie lepiej" - Jojo Moyes


49. "Urodzona o północy" - C. C. Hunter


50. "Dotyk Julii" - Tahereh Mafi


51. "Sekret Julii" - Tahereh Mafi


52. "Dar Julii" - Tahereh Mafi


53. "Julia trzy tajemnice" - Tahereh Mafi


54. "Ogień i woda" - Victoria Scott


55. "Marsjanin" - Andy Weir


56. "After: Ocal mnie" - Anna Tood


57. "Światło, którego nie widać" - Antony Dperr


58. "Love, Rosie" - Cecelia Ahern


59. "Girl Online on tour" - Zoe Sugg


60. "Moje serce należy do Ciebie" - Alissio Puleo


61. "Bez słów" - Mia Sheridan


62. "Ekspozycja" - Remigiusz Mróz


63. "Najdłuższa podróż" - Nicholas Sparks


64. "Szczęściarz" - Nicholas Sparks


65. "Pamiętnik" - Nicholas Sparks


66. "Wszystkie jasne miejsca" - Jennifer Niven


67. "The unexpected everything" - Morgan Matson


68. "Czas żniw" - Samantha Shannon 


69. "Cztery sekundy do stracenia" - K.A. Tucker


70. "Pięć sposobów na upadek" - K. A. Tucker


71. "Dziesięć płytkich oddechów" - K. A. Tucker


72. "Tylko Ty" - Federico Moccia


73. "Metro 2033" - Demitry Glukhovsky


74. "Dopóki nie zgasną gwiazdy" - Piotr Patykiewicz


75. "Zwiadowcy" - John Flanagan


76. "Kiedy odszedłeś" - Jojo Moyes 


77. "Historia pszczół" - Maja Lunde


78. "Cztery" - Veronica Roth 


79. "Ostatnia spowiedź" - Nina Reichter


80. "Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań" - Cassandra ClareLibba BrayLev GrossmanVeronica RothStephanie PerkinsJennifer E. SmithLeigh BardugoFrancesca Lia BlockBrandy ColbertNina LaCour


81. "Tak blisko..." - Tammara Webber


82. "Klejnot" - Amy Ewing


83. "Początek mnie i Ciebie" - Emery Lord


84. "Dzień 21" - Kass Morgan


85. "Kim jesteś Sky?" - Joss Stirling


86. "Przeznaczenie" - Holly Bourne


87. "Co jeśli..." - Rebecca Donovan


88. "Gone: zniknęli" - Michael Grant


89. "Serce ze szkła" - Kathrin Lange


90. "Zac i Mia" - A. J. Betts


91. "Do wszystkich chłopaków, których kochałam" - Jenny Han


92. "Cześć, księżniczko" - Blue Jeans


93. "Emma i Olivier" - Robin Benway


94. "Purgatorium" - Eva Pholer 


95. "7 razy dziś" - Lauren Olivier


96. "Uratuj mnie" - Jennifer Echols


97. "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele" - Jennifer Echols


98. "Inne zasady lata" - Benjamin Alire Saenz


99. "Gregor i niedokończona przepowiednia" - Suzanne Collins


100. "Początek" - Taran Matharu


Mam nadzieję, że dotarliście do końca, bo sporo się napracowałam nad tym postem. Myślałam, że zajmie mniej czasu, ale się pomyliłam. Koniecznie powiedzcie, którą z nich też macie na swojej liście lub którą czytaliście, a ja idę do lekcji. 

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. też chciałabym przeczytac Historię pszczół i Magonię. bierz się za Marsjanina, polecam :D również Czerwona Królowa, którą skończyłam dziś czytać jest świetna. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę boję się Czerwonej Królowej przez te wszystkie opinie, jednak mam nadzieję, że kiedyś się za nią zabiorę. :)

      Usuń
  2. Komentuje na bieżąco: Koniecznie czytaj Anię! JA nie wiem, jak mogłas tego nie zrobić do tej pory. Niesamowicie pozytywna i ciepła książka <3 *cała seria jest super* Nie polecam Szeptem, ale wiem, że wiele osób lubi, więc tak tylko ;) Miasto kosci! Choć ja polecam zacząć od Diabelskich Maszyn. A już na pewno przeczytać je przed 5 i 6 częscią DA, bo spoilery! W sumie to przed 5 i 6 to chyba lepsza opcja, bo jak kocham DA, tak DM są nieziemskie, cudowne, niezywkłe i zapadają głęboko w pamięć, przepadłam dla tych książek <3 Mechaniczna Księżniczka to jedna z najlepszych książek, jakie kiedykolwiek czytałam *.* Też chcę przeczytać Rok 1984, ale to nie jedyna pozycja, która nam się pokrywa, nie będę wypisywać wszystkich. Polecam serię Lux - jestem po drugim tomie dopiero, ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Raczej nie chciałam po nią sięgać, bo myslałam, że to kolejne słabe paranormal, a to niesamowicie wciągająca seria, ze swietnymi bohaterami *na czele z głóną bohaterką!!! O.O *, dawką humoru i jedną z najwspanialszych książkowych par/wątków miłosnych. Czy ty nie czytałas HP?!? Marsz do czytania, już! Lato KW widziałam dzis w bibliotece, i chciałam wziąć, ale się powstrzymałam. Kiedy indziej :D Seria Wodospady cienia jest naprawdę fajna, trochę takie guilty pleasure, nie pozbawione błędów, ale zabawne i lekkie. Dobra, dalej nam się sporo pokrywa, ale nie będę już męczyć. Jesli chodzi o Klejnot... nie chcę robić chamskiej reklamy, ale czytałam pierwszą i drugą, i jak pierwsza z jakiegos powodu mi się spodobała tak w drugiej: "Mam wrażenie, jakby wszystkie te błędy czaiły się pomiędzy kartami tych książek, a w Białej Róży wreszcie stamtąd wyskoczyły i zdzieliły mnie w twarz. Au. Bolało." Nom, to tyle, przepraszam, że się tak rozpisałam :") Pozdrawiam i bierz się szybko za HP. I wszystkie inne. Ach, tak dużo książek, tak mało czasu :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło matko co za choas. Przepraszam :P

      Usuń
    2. Faktycznie trochę się rozpisałaś, ale to dobrze. :)
      1. "Ania z Zielonego Wzgórza"- nie przeczytałam, bo w podstawówce trochę ciężko u mnie z tym było, co jest dziwne, bo teraz prowadzę bloga książkowego. Mam całą serię, ale niestety 1 tom gdzieś zaginął.
      2. "Szeptem" - odkąd to pisałam przeczytałam kilka mało pochlebnych recenzji, więc nie jestem pewna czy nadal chcę.
      3. "Dary Anioła" - za to się biorę dzisiaj. Słyszałam o tych spoilerach, ale moja przyjaciółka ma wszystkie tomy, więc nie będzie problemu.
      4. Seria Lux - zbieram się do tego jakoś od stycznia albo wcześniej, kiedy czytałam jedno z opowiadań na Wattpad.
      5. "Harry Potter" - Czytałam! Tylko pierwszą część, ale jednak... Nadrobię to jak najszybciej.
      6. "Lato koloru wiśni" - Chcę przeczytać odkąd zobaczyłam recenzję na blogu czasdlaksiazki.blogspot.com Jakoś nie jest mi po drodze, ale chcę bardzo!
      7. Seria Wodospady Cienia - Moja znajoma je ma, a przyjaciółka czytała, więc mam nadzieję, że kiedyś przeczytam, bo mówiła mi że fajne.
      8. "Klejnot" - trochę mnie teraz zraziłaś :)
      Chyba też się trochę rozpisałam, ale fajnie, że napisałaś taki długi komentarz. Jeżeli Ci się nudzi możesz trochę mnie "pomęczyć" w wiadomości prywatnej. Miło by było.
      Pozdrawiam i dziękuję za taki komentarz,
      Natalia

      Usuń