Zakładki #2 - Fioletowy Tydzień #7




Witam w ostatnim poście z okazji Fioletowego Tygodnia!

Zobaczyłam, że bardzo spodobał Wam się post z gotowymi projektami zakładek do wydruku, dlatego postanowiłam zrobić kolejny. Mam dla Was kolejne 11 projektów, ale niektóre są w różnych wersjach kolorystycznych, więc łącznie jest 29. To sporo, wiec mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. 
Zrobiłam jedną w innym programie niż zwykle - to ta z jedzeniem. Nie wiem czy korzystać z niego, bo jest trochę słaby i mam mały wachlarz możliwości, ale jeśli komuś przypadnie do gustu, spróbuję coś jeszcze zrobić.
Jeżeli prowadzicie bookstagramy lub normalne instagramy to byłoby mi miło jakbyście udostępnili zdjęcie z moimi zakładkami, jeżeli je wydrukujecie i oznaczyli mnie pod lub na zdjęciu. Oczywiście nie musicie tego robić po prostu chciałabym wiedzieć czy opłaca się robić takie zakładki, czy ktoś w ogóle je drukuje. A i  jeszcze jedno na kilku zakładkach j jest moja nazwa, nie musicie je mieć w każdej zakładce jest na miejscu łatwym do odcięcia.
Mam nadzieję, że przypadną Wan do gustu, bo ciężko nad nimi pracowałam i zajęło mi dużo czasu, aby je stworzyć. 


 

 
 




Jak Wam się podobały zakładki? Wydrukujecie jakąś? Macie pomysły na jakieś inne np. tematyczne zakładki? Dajcie znać w komentarzach.
Do następnego!

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Jakie te okładki są przepiękne! Podziwiam to ile pracy musiałaś w nie włożyć *.* Szczególnie podoba mi się ta z lodem, jest przesłodka. Niestety akurat teraz mam zepsutą drukarkę i nie mogę wydrukować :( Cieplutko pozdrawiam ♥ Nina z bloga impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają. Mam nadzieję, że jeżeli będziesz miała naprawioną drukarkę to wydrukujesz. :)

      Usuń
  2. Świetne są te Twoje zakładki ♥ ja przeważnie używam pliku znaczników jako zakładki, bo zwykłych zakładek szkoda mi eksploatować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeogromnie się cieszę, że Ci się podobają. :)

      Usuń
  3. Świetne są te Twoje zakładki ;) pozdrawiam
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorąc pod uwagę ilość zakładek, która mi się podoba wyszłoby na to że codziennie inna by była w moich rączkach i książce :)
    Cudowne zakładki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Mój Boże! Nawet nie wiesz jak mi się miło teraz zrobiło! :)

      Usuń
  5. Kurcze, świetna sprawa. Bardzo lubię kiedy bloger tworzy poza treścią jakieś dodatki dla czytelników. Zakładki są naprawdę urocze. Wiesz, że w zeszłym roku sam stworzyłem i udostępniłem zakładki na blogu? Wtedy prowadziłem taki mini projekt "Magiczny wrzesień" i tematem przewodnim był Harry Potter. Zakładki były więc w iście magicznym stylu. Mam nadzieję, że ktoś skorzysta z Twoich, bo są naprawdę ładne :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że robiłeś taki post, ale zaraz sprawdzę, bo moją przyjaciółka męczy mnie abym jej zrobiła zakładki właśnie z "Harry'ego Potter'a".
      Dziękuję za ten komentarz, bo jest bardzo miły i sprawił, że zagościł uśmiech na mojej twarzy. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Wspaniałe te Twoje zakładki! :) Jak tylko będę miała tusz to na pewno sobie jakieś wydrukuje <3
    Pozdrawiam! :)
    http://dominika-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń