Best of... "November 9", czyli najlepsze cytaty z książki.


Hej!

W recenzji "November 9" (RECENZJA) napisałam, że jest w niej wiele ciekawych cytatów, a do tego w dniu premiery chciałabym Was jeszcze raz zachęcić do przeczytania tej cudownej książki, dlatego powstał ten post.



"Nigdy nie uda ci się znaleźć siebie jeśli zatracisz się w drugiej osobie."

"Młodość i piękno przemija. Dobroć - nie"

"- Miałaś przed chwilą brudne myśli.
- Nieprawda. 
- Fallon, spotykamy się już od dwóch godzin. Mogę w tobie czytać jak w książce, a w tej chwili ta książka jest pełna erotyki."


"-Nie. - mówię z jękiem. - Proszę, powiedz, że nie jesteś jednym z tych pretensjonalnych czytelników, którzy oceniają ludzi przez to, jakie książki im się podobają." 

"Jedną z rzeczy, o których zawsze staram się sobie przypominać, jest to, że każdy ma blizny. – mówi. – Wielu z nich ma gorsze ode mnie. Jedyną różnicą jest to, że moje są widoczne, a większości ludzi nie."

"Kochanie kogoś nie obejmuję tylko jednej osoby, Ben. To oznacza także akceptowanie wszystkich rzeczy i osób, które ta osoba kocha."

"Jestem bezbarwną wodą Płynącą bez celu. Ona jest kotwicą zanurzoną we mnie."

 "Czy on wie, że przeprowadzasz się do Nowego Jorku? Kiwam głową. – Od chwili gdy się poznaliśmy. 
Amber unosi brwi. 
 – Czyli… od kiedy? Jest zdziwiona, bo wie, że o wszystkim jej mówię. Z pewnością nie zapomniałabym wspomnieć, że mam chłopaka. 
 – O rany… – wzdycha Ben, patrząc na mnie. – Ile to już będzie, kotku? Jedna czy dwie godziny?
 – Najwyżej dwie. Amber mruży oczy i patrzy na mnie. Wiem, że chce natychmiast poznać wszystkie szczegóły i nie podoba jej się, że musi czekać do wyjścia Bena. 
 – Będziemy w moim pokoju – mówię niedbałym tonem. Ben macha im na pożegnanie, po czym bierze mnie za rękę.
 – Miło było poznać. – Pokazuje na korytarz. – Idę tam z Fallon, bo muszę zobaczyć, jakie majtki nosi."

""Kochała mnie” w cudzysłowie
 Całowała mnie pogrubioną czcionką
 PRÓBOWAŁEM JĄ ZATRZYMAĆ wielkimi literami
 Zostawiła mnie z wielokropkiem…"


"To prawdziwe życie, a w prawdziwym życiu musisz urobić się po łokcie, jeśli chcesz mieć swój happy end"

PRZEPRASZAM, ŻE TE CYTATY SĄ TAKIE DŁUGIE, ALE I TAK SĄ SKRÓCONE.

"[...] ta babska  fascynacja samcami alfa trochę mnie deprymuje, bo w niczym nie przypominam tych gości, o których czytasz.
 No pewnie. Jesteś od nich o niebo lepszy
. – Nie umiem jeździć na motocyklu ani dla zabawy trzaskać innych facetów po gębie. Chociaż w tym roku bez przerwy fantazjowałem, że się kochamy, nigdy bym ci nie powiedział z poważną miną: „teraz jesteś moja”. I wprawdzie zawsze chciałem mieć tatuaż, ale raczej jakiś malutki, bo pewnie za cholerę nie wytrzymałbym bólu. W każdym razie te książki były bardzo ciekawe, ale czuję, że nie dorastam ich bohaterom do pięt.
[...] 
– Lubię czytać takie książki, bo są całkowicie różne od mojego życia. Na szczęście nigdy nie znajdowałam się w takich sytuacjach jak ich bohaterowie. One mi po prostu dostarczają rozrywki. Bo chociaż lubię czytać o tym, że chłopak mówi dziewczynie, jaka jest wilgotna… gdyby ktoś mi tak powiedział podczas seksu ze mną, w ogóle by mnie to nie kręciło. Przestraszyłabym się, że niechcący się posikałam. 
Ben wybucha śmiechem. 
 – A gdybyśmy uprawiali seks i powiedziałbyś mi: „teraz jesteś moja”, wyczołgałabym się spod ciebie, ubrała, wyszła przed twój dom i narzygała ci na podwórko. To, że lubię czytać o takich gościach, nie znaczy jeszcze, że chcę, żeby moi prawdziwi faceci zachowywali się tak jak oni. 
[...]
 – Chcę, żebyś była moja."

"– Fallon…– szepcze, przyciągając mnie do siebie. – Pamię- tasz, jak kazałaś mi czytać romanse?
 – Tylko pięć. Resztę przeczytałeś z własnej woli. 
Sunie nosem po moim policzku, dopóki jego usta nie docierają do mojego ucha. 
 – Zastanawiałem się nad tymi wszystkimi rzeczami, które faceci mówią, kiedy są z dziewczynami. Wiesz, nad tekstami w stylu „teraz jesteś moja”. Śmialiśmy się z tego, ale jak przyszło co do czego, to… kurde… – Odsuwa się i patrzy na mnie rozpalonym wzrokiem. – Kiedy byłem w tobie, niczego bardziej nie pragnąłem, niż to powiedzieć. Ledwo się powstrzymałem."

"- [...] Próbowałem zgrywać samca alfa, ale już dłużej nie mogę. Jeśli więc liczyłaś na Bena alfa, nie doczekasz się go, przykro mi. 
O rany
. Czyżby on… 
No jasne! 
 – [...] Czy ty… próbujesz ze mną bookstingu?
 Unosi ze zdziwieniem brwi
. – Bookstingu?
 – Tak. No wiesz, to jest wtedy, gdy chłopak podrywa dziewczynę, gadając z nią o książkach. Booksting to coś w rodzaju sekstingu, tylko bez seksu. I nie esemesuje się do siebie, tylko rozmawia. No dobra, to nie ma nic wspólnego z sekstingiem, ale jakoś tak mi się kojarzy.[...]
– Nie przestawaj – mówię zmysłowym szeptem. – Chcę jeszcze, Ben. Czytasz e-booki czy… – sunę powoli palcem po jego piersi – książki w twardej okładce?[...]
 – Och, były bardzo twarde, zgadza się. I nie wiem, czy jesteś na to gotowa, ale… mam własną stertę PDP. Powinnaś to zobaczyć, Fallon. Jest ogromna."

Pisząc to miałam wrażenie, że tworze swoje własne miejsce cytatów jak na lubimy czytać. Nie wiem dlaczego, ale tak było. Jaki jest Wasz ulubiony cytat?



Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Obiecałaś i jest. Idę poszukiwać tyg cytatów samodzielnie juź 100 stron za mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać aż przeczytasz, ta książka była genialna!

      Usuń
  2. w ten wspaniały copółroczny dzień powiem ci, że bardzo mi się podoba ten post <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyłapałam kilka fajnych cytatów w czasie czytania tej książki, ale z pewnością nie było ich aż tyle, co u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Gdyby, ją miała w wersji papierowej miałabym ich więcej. W sumie jest ich więcej, ale nie chciałam aby było ich tak dużo, bo dużo osób by ominęło ten post. :)

      Usuń
  4. Wszystkie te cytaty są cudowne; sama zapisywałam sobie je specjalnie podczas czytania, bo było ich mnóstwo! W zasadzie podałaś tutaj te najlepsze :D

    http://guide-to-the-world-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń