Liebster Blog Award #2



Hej!

Mam ostatnio "małe" problemy z laptopem, więc niezbyt mogę pisać, a na małym ciężko się pisze, więc sobie trochę odpuściłam, ale jakoś się zmotywowałam i napisałam ten post. Dlatego dziś przygotowałam LBA. Byłam zdziwiona, kiedy otrzymałam kolejne nominacje, bo przez parę miesięcy ich w ogóle nie dostawałam. Zostałam nominowana przez Olę z bloga Book Loverr oraz Łowczynię Książek. Dziękuję za to oraz zapraszam do czytania. 

Pytania od Book Lover:

1. Czy Twój blog od samego początku miał być o książkach, czy na początku myślałaś/eś o innej tematyce?

Od razu miał być o książkach. Chociaż kilka lat temu myślałam, że chciałabym mieć kanał urodowy.

2. Ile książek znajduje się na Twojej biblioteczce?

Bardzo mało, ponieważ wolę wypożyczać książki.

3. Jaka lektura szkolna podobała Ci się najbardziej?

"Mały książę".

4. Ulubiona przekąska podczas czytania książki?

Tu jest problem, bo nie jem podczas czytania. Dlaczego? Nie wiem, chyba jestem zbyt leniwa aby robić sobie coś do jedzenia.

5. Jaka jest najczęściej Twoja pierwsza myśl po przebudzeniu się?

"Która godzina?"

6. Ulubiona autorka i autor?

Nie mam. Oczywiście są tacy, których uwielbiam to nie mogłabym wybrać jednego, ale pierwszy do głowy przyszedł mi do głowy John Green.

7. Książka, której nie dokończyłaś/eś to... Dlaczego?

"Prawie jak gwiazda rocka." Myślałam, że będzie to coś fajnego i ciekawego, a przez 100 stron nie działo się praktycznie nic, a do tego nie mogę napisać o niej nic ciekawego.

8. Najbardziej zniszczona książka w Twojej biblioteczce?

"Amore 14"

9. Wymień 5 bohaterów książkowych, których zaprosiłbyś/abyś na swoje urodziny. Dlaczego właśnie oni?

Cath, Levi (Fangirl) oraz Kate, Gus i Tyler (Promyczek). Po przeczytaniu moich recenzji powinniście wiedzieć dlaczego akurat ich. 

10. Jaką książkę aktualnie czytasz? Opisz ją trzema słowami.

Czytam "Delirium" - miłość, mury, sekrety. Chciałabym więcej, ale nie mogę, a to mi pierwsze przyszło do głowy.

11. Często robisz zdjęcia książką?

Różnie. Czasami przez kilka dni nie robię, a czasem w ciągu jednego dnia zrobię 40.

Pytania od Łowczyni Książek:

1. Po jakiego rodzaju książki sięgasz najczęściej, a jakiego najrzadziej?

Zwykle sięgam po młodzieżówki, obyczajówki, fantasy, a ostatnio dystopie. Czasem jakiś romans i chciałabym zacząć czytać klasykę.

2. Z jakim bohaterem książkowym najchętniej byś się zaprzyjaźnił? Dlaczego akurat z tą postacią?

Cath i Kate, bo są bardzo podobne do mnie. Jestem ich mieszanką.

3. Para, którą shipujesz ponad życie?

Ja i Shawn Mendes.

4. Jaki tytuł nosiła pierwsza czytana przez Ciebie książka?

Zaczęłam tak na poważnie czytać, sama z siebie w styczniu 2015 roku od książki Abbi Glines "O krok za daleko". Jednak pierwszą przeczytaną przeze mnie książką było "Amore 14", potem "Chwila szczęścia", a później trylogia "Igrzyska śmierci". Jak byłam mała to nie pamiętam abym czytała. Może czasami, ale uważałam to za nudne.

5. Co zachęciło Cię do pisania na blogu?

To proste - książka. 22 listopada czytałam "Byliśmy łgarzami", byłam wkurzona, że ludzie mogą mieć takie cudowne życie, a ja będę siedzieć u siebie na wsi i nie mam co robić aby je zmienić. Wpadłam na pomysł założenia bloga, ale potem pojawiło się pytanie "o czym?". A, że wtedy nie robiłam praktycznie nic poza czytaniem to o książkach. Nie zdawałam sobie sprawy ile jest takich blogów. Serio. Teraz widzę, że jest ich masa.

6. Jaki jest Twój ulubiony autor?

Nie mam.

7. Czy podjadasz podczas czytania?

Nie wiem.

8. Ile książek przeczytałaś już w tym roku?

34.

9. Czy jest książka na której płakałaś?

"Promyczek" i "Gwiazd Naszych Wina". Reszty nie pamiętam.

10. Gdybyś miała napisać książkę, jaki byłby to gatunek?

Sądzę, że byłaby to młodzieżówka.

11. W wyborze swoich lektur kierujesz się okładkami?

Nie zawsze. Zwykle tytułami lub tym co słyszałam na temat danej książki albo autora.


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał bo na tym laptopie bardzo ciężko mi się pisało. Miejmy nadzieję, że następny wpis będzie normalny.

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Dzięki, że odpowiedziałaś na moją nominację :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię wypożyczać książki - piąteczka!
    Impreza z bohaterami Promyczka i Fangirl byłaby nieziemska.
    Gratuluję nominacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cath, Levi i Gus to by był epicko spędzony czas<3

    http://zapiskizgredka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń