Przeczytane w sierpniu



Hej!

Nadal z moim laptopem nie jest dobrze, dlatego korzystając z tego, że jestem u babci spróbuję trochę po pisać. Dzisiaj podsumowanie sierpnia. Mimo, że nie czytałam dużo, bo bardzo często wychodziłam z domu i to był chyba najlepszy miesiąc w całym roku - jak na razie. 





Ilość przeczytanych stron: 286

Coś w tej książce jest, że pomimo bohaterów mam ochotę przeczytać kolejne części i zrobię to bo moja przyjaciółka ma je wszystkie. Jeszcze mam pytanie wolelibyście osobne recenzje każdego tomu czy podsumowanie serii?




Ilość przeczytanych stron: 179

To było cudowne! Pytanie takie samo jak przy Julii wolicie recenzje wszystkich tomów osobno czy razem?




Ilość przeczytanych stron: 592

Po prostu ideał.


Ilość przeczytanych stron: 380

O niej napiszę niedługo, ale była bardzo, bardzo średnia.



Ilość przeczytanych stron: 360

Świetna książka, niedługo napiszę o niej lub o całej trylogii jak wolicie. Udało mi się samej znaleźć i zaznaczyć kilka cytatów, więc jestem z siebie dumna bo pierwszy raz to robiłam.


Ilość przeczytanych stron: 49

Zaczęłam ją i zostawiłam nie wiem nawet dlaczego, ale chyba niedługo do niej wrócę.


Ilość przeczytanych stron: 54

Jeszcze jej nie skończyłam i chyba nie zamierzam, ale moja siostra mówiła, że to była najbardziej zaskakująca książka w jej życiu.


Łączna ilość przeczytanych stron: 1900
Ilość przeczytanych stron na dzień: 61 

Mogło być lepiej, ale jak mówiłam bardzo często wychodziłam z domu i biorąc to pod uwagę wcale mało tego nie jest.

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Gratuluje zaczytanego sierpnia!
    Fajnie by było przeczytać podsumowanie całej serii o Julii.
    Zgadzam się co do Promyczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyczek to świetna książka i będę ją polecać każdemu i wszędzie.

      Usuń
  2. Bardzo dobry wynik! :) Niestety z żadną z książek nie miałam jeszcze okazji się zapoznać.

    Pozdrawiam :*
    FioletowaKanapa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że u Ciebie też fioletowo :)
      Dziękuję!

      Usuń