Zakładki #3 | Harry Potter






Hej!

Dzisiaj przygotowałam 10 zakładek. Po raz pierwszy są to zakładki tematyczne z Harry'ego Potter'a. Mam nadzieję, że się Wam spodobają, bo ja jestem z nich bardzo zadowolona, chociaż trochę się wahałam czy je dodać czy nie, ale jak widać pojawiły się. 
Jeżeli prowadzicie instagram to byłoby mi miło jakbyście udostępnili zdjęcie z moimi zakładkami, jeżeli je wydrukujecie i oznaczyli mnie pod lub na zdjęciu. Oczywiście nie musicie tego robić po prostu chciałabym wiedzieć czy opłaca się robić takie zakładki, czy ktoś w ogóle je drukuje.
Jeśli macie pomysły na jakieś zakładki tematyczne to mi napiszcie, gdziekolwiek. Jestem na drugim tomie Darów Anioła, więc może coś z tego?


Linki do poprzednich projektów zakładek:




Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. jejku, są prześliczne! Kiedyś wydrukuję sobie na pewno, ale nie wiem jeszcze kiedy eh eh
    Desia♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co związane z Harrym zawsze jest dobrym pomysłem ^ ^
    Fajnie, że robisz takie różne zakładeczki. Publikuj je nawet jeśli nie dostaniesz informacji zwrotnej, że ktoś je drukuje. Jeżeli tworzenie ich sprawia Ci frajdę - nie rezygnuj z tego. Mnie się podobają, bo są proste. Ta z gryfonami najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń