Przeczytane w lipcu

Witam w pierwszym dniu sierpnia!

Nie będę mówiła, że został tylko miesiąc wakacji, ponieważ został cały miesiąc, wakacji! Czaicie? To tak dużo czasu. Szczególnie na czytanie! Jestem zadowolona z lipca bardziej niż z kilku poprzednich miesięcy. Dlatego chyba nie będę się wstydzić publikując ten post.




Ilość przeczytanych stron: 368

Tak! Udało mi się przeczytać Harry'ego Potter'a! Chciałabym przeczytać całą tą serię, bo nigdy nie czytałam, a filmy oglądałam wiele razy. A do tego wiecie jakie piękne wydanie teraz jest w Polsce? Ach, marzenie. 


Ilość przeczytanych stron: 256

Och, Noah... Jak ja go uwielbiam, tak samo jak tę książkę! Nie pamiętam czy kiedykolwiek tyle płakałam czytając, ale to było cudowne.





Ilość przeczytanych stron: 351

Kolejną przeczytaną książką był "chłopak, który stracił głowę". Jak już mówiłam, była w porządku, ale niczym mnie nie zaskoczyła, jednak poczucie humoru Travisa, było takie samo jak moje.



Ilość przeczytanych stron: 456

Moj Boże co to była za książka! Koniecznie dajcie znać co o niej myślicie, bo ja ją uwielbiam i już marzę o kolejnych tomach!



Ilość przeczytanych stron: 368

Uwielbiam tę książkę! Serio, może mniej część Davida, bo nie lubię jego stylu pisania, ale Kruchy, Jane i Will Grayson (ten od Johna Greena) byli świetni!



Ilość przeczytanych stron: 164

Skończyłam tę książkę i chcę innego zakończenia! Więcej o niej napiszę niedługo. Powiem na razie, że była świetna, ale nie była jakaś szczególnie genialna.



Ilość przeczytanych stron: 368

Ta książka mnie zawiodła. Film był od niej o wiele lepszy. Ocena maksymalna to 5/11, jeszcze nie wiem ile dostanie, ale na pewno nie więcej.


 Ilość przeczytanych stron: 179

Zaczęłam tę książkę i skończę ją pewnie niedługo, ale najpierw przeczytam "Miasto popiołów". Wiecie co? Patch jest świetny, a Elliot niech spada na drzewo!


Ilość przeczytanych stron: 50

Zaczęłam wreszcie tę serię! Już nie mogę się doczekać tego co może się w niej stać, bo sądzę, że będzie to coś bardzo ciekawego i wciągającego.

Łączna ilość przeczytanych stron: 2560
Ilość przeczytanych stron na dzień: 82,5

Prawie 2 razy większy wynik niż w tamtym miesiącu! Chyba jest nieźle, prawda? A jaki był Wasz miesiąc?



Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Gratulacje świetnych wyników! :D Również czytałam tę część Harry'ego w lipcu. :) Zaczytanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne wyniki, super! U mnie było również bardzo w porządku. ;)
    Z podanych przez Ciebie, czytałam Julię, Chłopaka, który stracił głowę, i Pamiętnik. Chciałabym przeczytać Przypadki Avy, sporo osób ją poleca. ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, gdzie trwa konkurs. ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, HP ma cudowne nowe wydanie <3
    Pamiętnik to najbardziej wzruszająca historia wszech czasów!
    To chyba i ja muszę się zabrać za Mroczne Umysły!
    Zaczytanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci poszło :) W dodatku ciekawe pozycje przeczytałaś. A ja muszę wreszcie zacząć "Osobliwe i cudowne..." tyle osób już mówiło, że to wyjątkowa lektura, że czas się samej o tym przekonać ;) Jestem ciekawa Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń